7 priežastys, kodėl nepavyksta numesti svorio

Svorio metimas gali būti nesėkmingas net jei ir reguliariai lankotės sporto salėje, ar laikotės dietos. Kartais tam tikri gyvenimo įpročiai, aplinkos faktoriai trukdo pasiekti norimų rezultatų. Į ką reikėtų atkreipti dėmesį, metant svorį?

  1. Ar pakankamai miegate? Jei esate nuolat pervargęs, organizmas sunkiau šalina chemines medžiagas, kurios palengva kaupiasi. Tuo tarpu pakankamas miegas skatina natūralų valymąsi, todėl nepamirškite kiekvieną dieną tinkamai išsimiegoti.
  2. Nuolatinis stresas. Patiriant stresą, smegenims reikia daugiau energijos. Todėl labai dažnai nejučiomis, imame daugiau valgyti, nuolat kažką kramsnoti, taip ant talijos pridėdami  papildomų kilogramų.
  3. Medikamentų vartojimas.  Medikamentai dažnai skatina alkį ir organizmą verčia kaupti riebalus. Tokiu atveju, reikėtų pasitarti su gydytoju, jokiu būdu savavališkai nenutraukti vaistų vartojimo.
  4. Nepasitikėjimas ir netikėjimas savimi. Niekas taip greit negali numušti motyvacijos kaip Jūs pats. Jei ir praleidote sporto užsiėmimą, nepasiduokite norui viską mesti. Nenueikite lengviausiu keliu. Kiekviename kelyje būna stotelių, bet tik nuo mūsų priklauso ar tai bus tik tarpinis sustojimas tikslo link, ar ne.
  5. Chemikalai ir teršalai. Aplink mus kasdien  jų vis daugėja, o įvairūs chemikalai trukdo svoriui kristi. Labai svarbu rinktis kuo sveikesnį maistą, atsisakyti blogųjų konservantų turinčių produktų, vaisius, daržoves, mėsą  rinktis tik iš ekologinių ūkių.
  6. Sveikatos būklė. Tam tikri sveikatos sutrikimai gali pasireikšti padidėjusiu svoriu, pvz., skydliaukės sutrikimai. Jei darote labai daug dalykų teisingai, o Jūsų svoris visgi nekrenta, pasitrakite su savo gydytoju.
  7. Depresija. Depresija – tai rimtas ir labai paplitęs sveikatos sutrikimas, kurį  svarbu laiku diagnozuoti ir gydyti. Sergantieji depresija, ieško būdų kaip pasijausti geriau ir labai dažnai atranda valgymą. Valgydami jie nusiramina ir tuo momentu pasijaučia geriau, bet dėl to kenčia svoris.

Komentuoti

Būkite pirmas pakomentavęs

KOMENTARAI

Your email address will not be published.