• Šiandien yra: Ketvirtadienis, gruodžio 8, 2016

„Maxima LT“: Lietuvą jau pasiekė pirmasis pavasarinių daržovių derlius

Maxima nuotr.Maxima nuotr.

Į prekybos tinklo „Maxima“ parduotuves visoje Lietuvoje pristatomas pirmasis šiųmečių pavasarinių daržovių derlius. Prekybos tinklo duomenimis, šiemet šviežių pavasarinių daržovių kainos išlieka panašios kaip praėjusiais metais. Prognozuojama, kad jų paklausa, kaip ir kasmet, labiausiai išaugs kovo viduryje, kai Lietuvą pasiekus pirmajam sezono derliui, įvairių pavasarinių daržovių pardavimai šokteli net iki kelių kartų.

„Lyginant kelių pastarųjų metų pardavimų duomenis, kasmet kovą pastebimai išauga sezoninių daržovių pardavimai. Tokiu metu Lietuvą jau pasiekia pirmieji pavasario derliaus kopūstai, ridikėliai, salotos, morkos, pankoliai, ropės, svogūnai bei lietuviški ilgavaisiai agurkai. Tradiciškai didžioji pavasario derliaus dalis atkeliauja iš saulėtos Italijos, taip pat Makedonijos, Egipto bei, žinoma, ir iš Lietuvos augintojų. Pavasarinės daržovės itin laukiamos mūsų klientų, tad stengiamės kaip įmanoma anksčiau pasiūlyti šių sezoninių daržovių už patrauklią kainą“, – sako bendrovės „Maxima LT“ komercijos vadovė Nijolė Penkovskienė.

Prekybos tinklo skaičiavimais, šiemet pavasarinių daržovių kainos „Maxima“ parduotuvėse išlieka panašios kaip ir pernai. Švieži ridikėliai su lapais šių metų kovą kainuoja tiek pat kiek ir tuo pačiu laikotarpiu pernai, tuo tarpu pavasarinių baltagūžių kopūstų kaina šiemet mažėjo apie 17 proc. Tiesa, šiemet dešimtadaliu brangiau tinklas perka pirmąsias pavasarines bulves bei lietuvių itin pamėgtus lietuviškus ilgavaisius agurkus, kurie didžiosiose tinklo parduotuvėse pasirodys jau ryt.

„Pirkdami vaisius ir daržoves, prioritetą teikiame jų kokybei ir skoninėms savybėms, taip pat stengiamės, kad prekybos tinklo asortimente netrūktų lietuviškų vietos ūkiuose užaugintų produktų. Dėl to švieži vaisiai ir daržovės į „Maxima“ parduotuves atkeliauja tik iš tų šalių, kuriose tuo metu yra geriausias kokybės ir kainos santykis, dažnu atveju priklausantis nuo sezoniškumo. Pavyzdžiui, jei sezono metu turime galimybę įsigyti kurios nors rūšies vaisių iš Europos ir užjūrio šalių, visų pirma tikriname, kurioje šalyje šių vaisių kokybė, skonis ir kainos santykis geriausiai atitinka mūsų ir pirkėjų lūkesčius“, – sako N. Penkovskienė.

Tiek perkant produktus iš vietos ūkių, tiek importuojant juos iš užsienio šalių stengiamasi maksimaliai sutrumpinti jų kelią nuo gamintojo iki vartotojo, griežtai kontroliuojant kiekvieną tiekimo grandį, kad pirkėjai gautų tik šviežius produktus. Siekdamas užtikrinti vaisių ir daržovių šviežumą bei geriausią kokybę, prekybos tinklas investuoja į prekybinę įrangą, jų laikymui pritaikytą apšvietimą, produkcijos perrinkimą. Kiekvienoje parduotuvėje pirkėjui pateikiama išsami informacija apie čia parduodamų vaisių bei daržovių kilmės šalį, importuotojus, kad šis žinotų, kur augo ir sunoko jo perkami produktai.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 234 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>